BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jaślan Marek
Tytuł
Wirtualne grzechy główne
Źródło
Business Week - edycja polska, 2005, nr 7 (171), s. 42-43
Słowa kluczowe
Serwis internetowy, Reklama w internecie, Witryny internetowe
Website, Internet advertising, Internet websites
Abstrakt
Autor przedstawia wady serwisów w sieci. Okazuje się, że można wydać sporo pieniędzy na zbudowanie internetowej strony, reklamę on-line, akcje mailingowe, a efekt może okazać się mizerny. W konsekwencji często zraża to szefa firmy do wykorzystywania internetu. Może więc lepiej się najpierw przyjrzeć, jakie typowe błędy popełniają dzisiaj polskie firmy wykorzystujące internet?
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu