BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziekoński Michał
Tytuł
Lojalność wpisana w strategię
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 5, s. 18-21
Słowa kluczowe
Marketing bezpośredni, Lojalność klientów, Programy lojalnościowe, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Direct marketing, Customer loyalty, Loyalty programs, Customer satisfaction management
Abstrakt
W okresach recesji szczególną popularnością cieszą się takie pojęcia, jak satysfakcja i lojalność klientów. Znajdują one odzwierciedlenie w projektach marketingowych: badaniach satysfakcji, analizie wartości klientów i programach lojalnościowych. Podjęto próbę wyjaśnienia, co oznacza fakt, że klient jest zadowolony i na czym polega zjawisko jego lojalności. Wyróżniono czynniki determinujące satysfakcję klientów i ich lojalność.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu