BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lach Michał
Tytuł
Klucz do e-marketingu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 5, s. 27-31
Słowa kluczowe
Biznes elektroniczny, Marketing bankowy, Usługi finansowe, Usługi bankowe, Marketing usług
e-business, Bank marketing, Financial services, Banking services, Service marketing
Abstrakt
Kluczem do e-bankowego sukcesu jest umieętność zaspokajania potrzeb konsumentów odwiedzających serwis www. Przedstawiono jakie zadania e-marketingowe są szczególnie istotne dla banków i jak zdiagnozować skuteczność e-działań. Na przykładzie serwisu www.kartykreytowe,pl omówiono cechy skuteznego serwisu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. M. Chłodnicki, „Marketing usług prawniczych - diagnoza i prognoza" referat przygotowany na konferencję pt. „Marketing usług prawniczych", Warszawa, 2002.
  2. A. Drapińska, „Marketing w firmach prawniczych i konsultingowych. Analiza porównawcza firm polskich i angielskich", Rozprawa doktorska, Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii 1998
  3. Jim Durham, The Law Firm Development Group, Inc., Dedham, MA, „The Top 20 Reasons Law Firm Marketing Directors Fail", „Need-to -Know News", May 27th 2003.
  4. John W. Olmstead „How To Get More Business: 25 Tips On Marketing The Small Law Firm", Copyright 1996-2003 by Olmstead & Associates.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu