BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Benicewicz-Miazga Anna, Nowakowski Michał
Tytuł
Nowoczesne formy reklamy sieciowej (cz. II)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 5, s. 32-36
Słowa kluczowe
Internet, Reklama, Formy reklamy
Internet, Advertising, Advertising forms
Abstrakt
Istniejące reklamy stopniowo tracą swą skuteczność, niezbędne jest ciągłe kreowanie nowych form i sposobów ich wyświetlania. Za artykułem z MwP 2004/4 przedstawiono kolejne formy przekazu w sieci jak: multiwitryna w służbie firmowej strony, pop-up i pop-under, baner w komunikatorze internetowym (Gadu-Gadu, Tlen), sponsoring internetowy, megaspot.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu