BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Maciorowski Artur
Tytuł
Samoobsługowy kiosk multimedialny
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 5, s. 38-41
Słowa kluczowe
Komunikowanie w biznesie, Marketing bezpośredni, Technologia komunikowania, Praktyka marketingu
Business communication, Direct marketing, Communication technology, Marketing practice
Abstrakt
Wykorzystując najnowszą dostępną technologię informatyczną, stworzono, z myślą m.in. o urzędach administracji publicznej, doskonałe narzędzie, które wypełnia istniejacą dotychczas lukę w przepływie informacji między urzędem a interesantami. Narzędziem tym jest, bardzo przyjazny dla użytkownika, kiosk multimedialny z ekranem dotykowym, przy którym można uzyskać szereg informacji. Wyróżniono główne rodzaje tych urządzeń oraz przedstawiono obszary ich stosowania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu