- Autor
- Maciorowski Artur
- Tytuł
- Samoobsługowy kiosk multimedialny
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2004, nr 5, s. 38-41
- Słowa kluczowe
- Komunikowanie w biznesie, Marketing bezpośredni, Technologia komunikowania, Praktyka marketingu
Business communication, Direct marketing, Communication technology, Marketing practice - Abstrakt
- Wykorzystując najnowszą dostępną technologię informatyczną, stworzono, z myślą m.in. o urzędach administracji publicznej, doskonałe narzędzie, które wypełnia istniejacą dotychczas lukę w przepływie informacji między urzędem a interesantami. Narzędziem tym jest, bardzo przyjazny dla użytkownika, kiosk multimedialny z ekranem dotykowym, przy którym można uzyskać szereg informacji. Wyróżniono główne rodzaje tych urządzeń oraz przedstawiono obszary ich stosowania.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol