BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Winkler Marcin
Tytuł
Czy reklamować bank w radiu?
Źródło
Bank, 2004, nr 4, s. 58-60
Słowa kluczowe
Reklama radiowa, Marketing bankowy, Kampanie reklamowe, Efektywność reklamy, Koszty
Radio advertising, Bank marketing, Advertising campaign, Advertising efficiency, Costs
Abstrakt
Zwrócono uwagę na problem skuteczności radiowej kampanii reklamowej w oferowaniu usług bankowych. Omówiono czynniki, które należy brać pod uwagę planując taką reklamę.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu