- Autor
- Winkler Marcin
- Tytuł
- Czy reklamować bank w radiu?
- Źródło
- Bank, 2004, nr 4, s. 58-60
- Słowa kluczowe
- Reklama radiowa, Marketing bankowy, Kampanie reklamowe, Efektywność reklamy, Koszty
Radio advertising, Bank marketing, Advertising campaign, Advertising efficiency, Costs - Abstrakt
- Zwrócono uwagę na problem skuteczności radiowej kampanii reklamowej w oferowaniu usług bankowych. Omówiono czynniki, które należy brać pod uwagę planując taką reklamę.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1230-9125
- Język
- pol