BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zieliński Marek
Tytuł
Kontrola skuteczności targów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 5, s. 46-48
Słowa kluczowe
Targi, Marketing wystawienniczy, Komunikowanie w biznesie, Komunikowanie marketingowe, Efektywność marketingu
Fair, Exhibit marketing, Business communication, Marketing communication, Marketing efficiency
Abstrakt
Targi są narzędziem marketingu, które nieodpowiednio wykorzystane staje się wydatkiem nie przynoszącym korzyści. Omówiono etapy kontroli skuteczności targów. Proces ten obejmuje działania podejmowane przez wystawcę, aby po zakończeniu imprezy targowej, na podstawie raportów zdefiniować stopnień realizacji wcześniej sformuowanych celów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. R. Janowicz, Targi narzędzie marketingu przyszłości, Targi w Polsce 2001, raport Polskiej Korporacji Targowej)
  2. P. Kwiatek P., M. Zieliński, Targi jako instrument komunikacji, w Komunikowanie się w biznesie, red. H. Mruk, AE Poznań, 2002, s. 112
  3. G. Leszczyński, H. Mruk, Targi jako instrument komunikacji, Marketing w Praktyce, czerwiec 2001, s. 26
  4. H. Mruk, Targi jako element promocji w działalności marketingowej przedsiębiorstw, Targi w systemie komunikacji marketingowej, Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o., Poznań 1996, s. 16
  5. H. Mruk, Targi jako op. cit, s. 15
  6. H. Wojciechowski, Promocja targowa i wystawiennicza, Międzynarodowa Szkoła Menedżerów, Warszawa 1995, s. 84
  7. M. Zieliński, Targi jako instrument marketingu bezpośredniego, Wydawnictwo Forum Naukowe, rok VIII, nr l (16) /2003, Poznań 2003, s. 101
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu