BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Karolak Tomasz
Tytuł
Wejście online na rynek europejski
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 5, s. 49-52
Słowa kluczowe
Biznes elektroniczny, Strategia marketingowa, Marketing międzynarodowy, Marketing internetowy, Reklama w internecie, Internet
e-business, Marketing strategy, International marketing, e-marketing, Internet advertising, Internet
Abstrakt
Podejmując działalność na rynku zagranicznym należy zawsze pamiętać o opracowaniu szczegółowej strategii marketingowej, a jednym z obowiązkowych elementów takiej strategii jest marketing internetowy. Przedstawiono praktyczne wskazówki, jak opracować strategię oraz narzędzia promocji internetowej, które można wykorzystać planując działania reklamowe na arenie międzynarodowej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu