BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Poznański Piotr, Zawadzki Artur
Tytuł
Internet polubił badania (cz. II)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 5, s. 60-62
Słowa kluczowe
Marketing, Badania marketingowe, Internet
Marketing, Marketing research, Internet
Abstrakt
Bardzo dobra mierzalność internetu pozwala na uzyskanie wyników o dokładności niedostępnej w przypadku innych mediów, co jest szczególnie widoczne w zakresie badania skuteczności i efektywności działań reklamowych. Wyjaśniono konieczność podziału w badaniach skuteczności i efektywności reklamy na badania efektu bezpośredniego i badania efektu brandingowego
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu