BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Majewski Mariusz
Tytuł
Dobry wirus marketingowy
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 5, s. 53-56
Słowa kluczowe
Marketing, Strategia marketingowa, Marketing wirusowy
Marketing, Marketing strategy, Viral marketing
Abstrakt
Od czego zależy sukces marketingu wirusowego. Decydujące znaczenie mają dwie rzeczy - pomysł oraz przemyślana strategia działań. Warto pamiętać, że nie każdy produkt i nie w każdym momencie cyklu życia nadaje się do wypromowania za pomoc marketingu wirusowego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu