BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czuba Michał
Tytuł
Orientować się rynkowo
Źródło
Bank, 2004, nr 4, s. 61-63
Słowa kluczowe
Marketing bankowy, Orientacja marketingowa, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa, Kultura organizacji
Bank marketing, Marketing orientation, Marketing concept of the company, Corporate culture
Abstrakt
Omówiono zagadnienie orientacji marketingowej ogrywającej kluczową rolę w osiaganiu przez bank wyników. Orientację marketingową można traktować jako zdolność organizacji do generowania, oddzielania i używania kluczowych informacji o klientach i konkurentach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu