BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zawadzki Piotr
Tytuł
Reklama mobilna dojedzie wszędzie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 5, s. 57-59
Słowa kluczowe
Reklama, Formy reklamy
Advertising, Advertising forms
Abstrakt
Intensyfikacja działań konkurencji wymaga od firm funkcjonujących na rynku coraz bardziej atrakcyjnych i oryginalnych działań promocyjnych. Formą promocji, która spełnia te założenia, wydaje się być reklama mobilna, czyli umieszczona na ruchomych środkach transportu: samochodach osobowych, dostawczych, pojazdach komunikacji miejskiej, jak i samolotach czy balonach. Jakie są zalety i wady nośników reklamy mobilnej. Wykorzystanie tego narzędzia promocji daje dobre efekty łącząc go z innymi nośnikami.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Czarnecki, R. Korsak, Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, PWE, Warszawa 2001, s. 74.
  2. J. Lisewska, Reklama w ruchu jako alternatywa dla tradycyjnych form reklamy w czasach recesji, Marketing Serwis nr 5, 2003.
  3. H. Obrycka, Reklama w ruchu, Marketing Serwis nr 5, 1998, s. 10.
  4. http: //www. reklama-media. pl
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu