BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Strużycki Marian
Tytuł
Ekologia w procesach rynkowych
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2004, nr 2, s. 1-8
Słowa kluczowe
Ekologia, Handel, System zarządzania środowiskiem, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Ekologiczny system zarządzania
Ecology, Trade, Environment management system, Enterprise management, Ecological management system
Firma/Organizacja
Unia Europejska (UE)
European Union (EU)
Abstrakt
Autor podejmując temat związany z ekologią przez pryzmat rozwoju i działalności dystrybującego układu podmiotowego oraz związanych z nim procesów i czynności zwraca uwagę na nowe pole badań w tym zakresie. Podejście ekologiczne w gospodarce nie dotyczy tylko procesów produkcji, lecz także gromadzenia towarów, procesów spedycyjno-transportowych, procesów formowania oferty towarowej w wielkich i małych obiektach, aż do kształtowania tzw. oferty finalnej obejmującej asortymentację, technologie handlowe, informacje, promocje, ceny, marki handlowe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Cichy, Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwie, Politechnika Gdańska, Gdańsk 1998.
  2. Globalizacja gospodarki a ochrona środowiska, pod red. naukową A. Budnikowskiego i M. Cyglera, SGH, Warszawa 2002.
  3. K. Górka, B. Poskrobko, W. Radecki, Ochrona środowiska, PWE, Warszawa 2001.
  4. A. Korzeniowski, M. Skrzypek, Ekologistyka zużytych opakowań, w serii: "Biblioteka Logistyka", ILiM, Poznań 1999.
  5. Polityka ekologiczna państwa na lata 2003-2006 z uwzględnieniem perspektywy 2006-2010, Rada Ministrów, Warszawa 2002 (maszynopis powielony).
  6. M. Strużycki, Przedsiębiorstwo a rynek, PWE, Warszawa 1992.
  7. M. Strużycki, Stosunki partnerskie w łańcuchu dystrybucji, w: Przedsiębiorstwo partnerskie, Difin, Warszawa 2002.
  8. M. Strużycki, Świadomość menedżerska w procesach zarządzania marketingowego, w: Marketing. Przełom wieków. Paradygmaty. Zastosowania, pod red. K. Mazurek-Łopacińskiej i A. Styś, Akademia Ekonomiczna, Wrocław 2000.
  9. Zarządzanie przedsiębiorstwem, pod red. M. Strużyckiego, Difin, Warszawa 2002.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu