BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowacki Robert
Tytuł
Metody oceny skuteczności przekazów reklamowych
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2004, nr 2, s. 8-16
Słowa kluczowe
Reklama, Planowanie reklamy, Efektywność reklamy, Badania reklamowe
Advertising, Advertising planning, Advertising efficiency, Advertising research
Abstrakt
W artykule przedstawiono rozważania na temat analizy skuteczności oddziaływania przekazu reklamowego. Pokazują one najbardziej użyteczne i najprostsze metody jej prowadzenia, pozwalające uzyskać podstawowe wskaźniki informujące jak reklama zadziała. W szczególnych przypadkach mogą one zostać znacznie bardziej rozbudowane zarówno o treści merytoryczne, jak i w zakresie analizy wyników.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, pod red. K. Mazurek-Łopacińskiej, Akademia Ekonomiczna, Wrocław, s. 337-339.
  2. J. Beliczyński, Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą, Antykwa, Kraków 1999 s. 165.
  3. J. Kall, Reklama, PWE, Warszawa 1994, s. 178-186.
  4. Komunikacja marketingowa, pod red. M. Rydla, ODDK, Gdańsk 2001, s. 347-383.
  5. T. Kotarbiński, Traktat o dobrej robocie, PWN, Warszawa 1969, s. 113.
  6. R. Nowacki, Promocja w procesie komunikowania się przedsiębiorstw handlowych z rynkiem, IRWiK, Warszawa 2002, s. 81 (maszynopis powielony).
  7. R. Nowacki, M. Strużyński, Reklama w przedsiębiorstwie, Difin, Warszawa 2002, s. 67.
  8. W.P. Nowak, Media planning, Proteus, Kraków 2001, s. 143-150.
  9. Reklama, pod red. M. Strużyskiego, PWE, Warszawa 1976, s. 325.
  10. J.T. Russell, W.R. Lane, Reklama według Ottona Kleppnera, Felberg SJA, Warszawa 2000, s. 660.
  11. J.W. Wiktor, Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001, s. 101-103.
  12. W. Wrzosek, Badanie i kształtowanie rynku, PWE, Warszawa 1987, s. 240.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu