BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kłosiewicz-Górecka Urszula
Tytuł
Kierunki konkurencyjności polskich małych firm handlowych w warunkach integracji Polski z Unią Europejską
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2004, nr 2, s. 36-43
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo handlowe, Strategia przedsiębiorstwa, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Przewaga konkurencyjna, Kanały dystrybucji, Technologia informacyjna, Samorząd terytorialny
Commercial enterprises, Corporation strategies, Enterprise competitiveness, Competitive advantage, Distribution channels, Information Technology (IT), Local government
Firma/Organizacja
Unia Europejska (UE)
European Union (EU)
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Rosnąca konkurencja na rynku sprawia, że przedsiębiorstwa poszukują nowych, skutecznych sposobów działania na rynku. W ostatnich latach coraz większe znaczenie uzyskuje tworzenie przez przedsiębiorstwa partnerskie relacji z różnymi podmiotami. W przypadku małej firmy handlowej w sposób szczególny dotyczy to związków z dostawcami i klientami.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. U. Kłosiewicz-Górecka, Rola marek przedsiębiorstw handlowych na rynku produktów częstego zakupu, "Gospodarka Narodowa" 2003, nr 9.
  2. U. Kłosiewicz-Górecka, B. Słomińska, Nowe trendy w zarządzaniu sprzedażą artykułów żywnościowych, IRWIK, Warszawa 2002.
  3. U. Kłosiewicz-Górecka, B. Słomińska, Przygotowania małych i średnich przedsiębiorstw do integracji z Unią Europejską (na przykładzie rynku artykułów żywnościowych), IRWIK, Warszawa 2003.
  4. U. Kłosiewicz-Górecka, B. Słomińska, Strategie działania rodzimych firm detalicznych w kontekście integracji Polski z Unią Europejską, referat na konferencję nt. Polski handel detaliczny - kierunki rozwoju, Brog Media Biznesu Sp. z o.o. Warszawa, 27 listopada 2003.
  5. J. Odorzyńska-Kondek, Stan wiedzy i potrzeby informacyjne pracowników handlu w dziedzinie praw konsumenta, IRWIK, Warszawa 2003.
  6. Raport o stanie handlu wewnętrznego w Polsce w 2002 roku, pod kierunkiem naukowym U. Kłosiewicz-Góreckiej, IRWIK, Warszawa 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu