BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jerczyńska Maria, Sokołowska Krystyna
Tytuł
Sektor handlu w europejskiej gospodarce elektronicznej w roku 2003
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2004, nr 2, s. 43-51
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo handlowe, Handel elektroniczny, Rynki elektroniczne, Technologia informacyjna, Internet
Commercial enterprises, e-commerce, Electronic markets, Information Technology (IT), Internet
Kraj/Region
Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Francja, Hiszpania
Germany, United Kingdom, Italy, France, Spain
Abstrakt
W artykule przedstawiono sektor handlu elektronicznego pięciu największych krajów należących do Unii Europejskiej (Niemiec, Francji, Włoch, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii). Struktura tego sektora jest bardzo różnorodna. Z jednej strony występują wielkie i duże obiekty handlowe, koncentrujące sprzedaż i kapitały oraz wymagające integracji pionowej z dostawcami towarów i poziomej z punktami sieci handlowej. Po drugiej stronie znajdują się małe i średnie obiekty, nie mające środków na duże inwestycje z zakresu ICT (Information and Communication Technologies).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. The European E-Business Report 2003, European Commision 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu