BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalski Jarosław
Tytuł
Znaczenie nagród gospodarczych w działalności przedsiębiorstw
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2004, nr 1, s. 26-31
Słowa kluczowe
Nagrody, Wizerunek przedsiębiorstwa, Marka produktu, Znaki towarowe, Badanie rynku, Badania marketingowe, Teraz Polska
Employee reward, Company image, Product brand, Trademarks, Market research, Marketing research, Teraz Polska award
Abstrakt
Na przykładzie jednego z najbardziej prestiżowych polskich konkursów gospodarczych, Konkursu "Teraz Polska" na Najlepsze Produkty i Usługi, oraz na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw, które zostały w tym konkursie nagrodzone, w artykule przedstawione wybrane wartości, jakie przedsiębiorstwa mogą uzyskać ze stosowania wspólnie ze swoją marką marki, która jest powszechnie znana i ceniona przez rynek. Z badań wynika, że przyznanie nagrody zauważają zarówno konsumenci, jak i partnerzy handlowi. Renoma dla firmy działa zatem w najważniejszych dla niej obszarach tworzenia wartości dodanej i zysku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. B. Dobiegała-Korona, Skuteczne strategie, CIM, Warszawa 2000, s. 87.
  2. A. Kwaśniewski, Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej, Słowo wstępne do katalogu Koncertu Galowego XIII Edycja Konkursu "Teraz Polska" na Najlepsze Produkty i Usługi, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, Warszawa, 20 maja 2003 r.
  3. Podstawy nauki o przedsiębiorstwie, pod red. J. Lichtarskiego, AE, Wrocław 2001, s. 316.
  4. M. Strużycki, Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem, Szkoła Główna Handlowa, Warszawa, 1999, s. 172.
  5. T. Sztucki, Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1995, s. 17.
  6. M. Urbaniak, Marketing przemysłowy, INFOR, Warszawa 1999, s. 19.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu