BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kruszewska Monika
Tytuł
Nareszcie wiosna
Źródło
Businessman Magazine, (dodatek) - Rynek reklamy cz. II, 2004, nr 6, s. 136-141
Słowa kluczowe
Agencje reklamowe, Reklama, Ranking, Rynek reklamy, Wynik finansowy
Advertising agency, Advertising, Ranking, Advertising market, Financial performance
Abstrakt
W artykule przedstawiono ranking agencji reklamowych. Branża reklamowa po raz pierwszy od 1999 r. może odetchnąć z ulgą. Poprawa wskaźników gospodarczych i zbliżające się igrzyska olimpijskie zapowiadają dobry rok. Mimo, to w tym roku po raz kolejny utajnione są wyniki finansowe lokalnych oddziałów międzynarodowych gigantów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu