BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kruszewska Monika
Tytuł
Sztuka dla sztuki
Źródło
Businessman Magazine, (dodatek) - Rynek reklamy cz. II, 2004, nr 6, s. 142-144
Słowa kluczowe
Agencje reklamowe, Reklama, Rynek reklamy
Advertising agency, Advertising, Advertising market
Abstrakt
W artykule przedstawiono wyniki I Konkursu Klubu Twórców Reklam gdzie oceniana była kreatywności w tworzeniu reklam. Wyznacznikiem kondycji agencji reklamowych nie są jedynie dane finansowe, ale przede wszystkim jakość ich produktu strategicznego i kreatywnego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu