BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wieszałka Oswald
Tytuł
Infrastruktura sieci detalicznej dawnych liderów rynku detalicznego (wyniki badań w wybranych spółdzielniach "Społem")
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2003, nr 6, s. 47-54
Słowa kluczowe
Spółdzielnie handlowe, Rentowność spółdzielni, Sprzedaż produktu, Handel detaliczny, Lokalizacja obiektów handlowych, Zachowania konsumenta, Badania naukowe
Trade cooperatives, Profitability of cooperatives, Product sales, Retail trade, Trade centres location, Consumer behaviour, Scientific research
Firma/Organizacja
Społem
Abstrakt
Spółdzielnie Spożywcze "Społem" są klasycznym przykładem przedsiębiorstw handlowych, które czerpały znaczne korzyści z rynku i polityki państwa do momentu transformacji ustrojowej w 1989 roku. W artykule przedstawiono analizę wyników badań bezpośrednich przeprowadzonych w 14 wybranych spółdzielniach "Społem" zlokalizowanych w miastach powyżej 150 tys. mieszkańców woj. śląskiego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. R. Cox, P. Brittain, Zarządzanie sprzedażą detaliczną, PWE, Warszawa 2000, s. 19-22.
  2. T. Domański, Księga marketingu. Praktyczny przewodnik dla menedżerów i przedsiębirostw, Centrum Kreowania Liderów, s. 265.
  3. K. Mazurek-Łopacińska, Zachowania nabywców jako postawa strategii marketingowej, Akademia Ekonomiczna, Wrocław 1997, s. 69-71.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu