BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Złotkowska Grażyna
Tytuł
Marketing interakcyjny w handlu detalicznym
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2003, nr 6, s. 19-22
Słowa kluczowe
Interakcje społeczne, Obsługa klienta, Handel detaliczny, Marketing
Social interaction, Customer service, Retail trade, Marketing
Abstrakt
Charakterystyczną cechą usług jest występowanie interakcji usługodawca-usługobiorca oraz możliwość kierowania tymi interakcjami. W wielu przedsiębiorstwach handlu detalicznego, należących do sfery usług, jest to sytuacja, gdy dochodzi przede wszystkim do spotkania sprzedawcy z klientem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. L. Garbarski, I. Rutkowski, W. Wrzosek, Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2001, s. 660.
  2. B. Kimball, Metody aktywnej sprzedaży, PWE, Warszawa 1996, s. 15-16.
  3. T.M. Newcomb, R.H. Tuner, P.E. Converse, Psycholiga społeczna. Studium interakcji ludzkich, PWN, Warszawa 1965, s. 172.
  4. A. Payne, Marketing usług, PWE, Warszawa 1996, s. 51.
  5. K. Rogoziński, Nowy marketing usług, Akademia Ekonomiczna, poznań 1998, s. 40.
  6. Słownik psychologiczny, pod red. W.Szewczuka, WP, Warszawa 1979, s. 23.
  7. J. Sobczak-Matysiak, Psychologia kontaktu z klientem, Wyższa Szkoła Bankowa, Poznań 1996, s. 7.
  8. M. Strużycki, Polski handel wewnętrzny na przełowmie XX i XXI wieku - warunki i kierunki rozwoju, w: Warunki funkcjonowania i rozwoju handlu w Polsce, pod red. A. Szromnika, Akademia Ekonomiczna, Kraków 1998, s. 18.
  9. T. Sztucki, Encyklopedia marketingu. Definicje, zasady, metody, Agencja Wydawnicza "Placet", Warszawa 1998, s. 168.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu