BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pokorska Barbara
Tytuł
Franchising w rozowoju procesów integracji w handlu
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2003, nr 4-5, s. 93-100
Słowa kluczowe
Franchising handlowy, Przedsiębiorstwo handlowe, Sieci franczyzowe
Retail franchising, Commercial enterprises, Franchising networks
Abstrakt
Na rynku handlowych sieci franchisingowych dominują systemy branży odzieżowo-obuwniczej. Wzrosła także aktywność franchisingodawców w wyraźnie ujawnionej niszy rynkowej, jaką okazał się sektor telekomunikacyjny, a także w branży perfumeryjno-drogeryjnej. W artykule przedstawiono ogólne tendencje w wybranych krajach Unii Europejskiej oraz w Polsce; niedostatki funkcjonowania tego rynku, a także kierunki rozwoju.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Badania IRWiK z 2002 r.
  2. Franchise - une formule souple dans une economie en crise, LSA No 1805, marzec 2003.
  3. J. Ignaczewski, A. Tusiński, Luka w prawie czy zamierzona dyskryminacja, "Rzeczpospolita" z 12.09.2003 r.
  4. Monitoring przedsiębiorstw handlowych, IRWiK, Warszawa 2002 (opracowanie wykonanie na zlecenie Ministerstwa Gospodarki).
  5. Raport o polskim rynku franchisingu (http://www.franchising.info.pl).
  6. Rozporządzenie nr 2790/1999 w sprawie zastosowania artykułu 81 ust. 3 Traktatu o utworzeniu WE z 25 marca 1957 r. do wybranych rodzajów porozumień pionowych i uzgodnionych praktyk (Dz.U. z 29 grudnia 1999, 336 akt prawny z zastosowaniem dla Europejskiego Obszaru Gospodarczego).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu