BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowacka Barbara
Tytuł
Sytuacja sprzedażowa w nowych klasach wielkości przedsiębiorstw handlu pojazdami mechanicznymi i paliwami w 2001 r. na rynku polskim
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2003, nr 4-5, s. 68-75
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo handlowe, Sprzedaż, Rynek paliw, Motoryzacja
Commercial enterprises, Sale, Fuel market, Motorization
Abstrakt
Dodatnią i niską zyskowność sprzedaży uzyskały małe przedsiębiorstwa handlu pojazdami mechanicznymi i paliwami, w których wyniosła 1,7 proc. i została uzyskana dzięki marży handlowej. Relatywnie wyższą zyskowność sprzedaży osiągnęły średnie przedsiębiorstwa (2,6 proc.), natomiast zyskowność w dużych przedsiębiorstwach została zrealizowana na poziomie 1,1 proc.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu