BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Boguszewicz-Kreft Monika
Tytuł
Usługi jako wiodący sektor współczesnej gospodarki
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2003, nr 4-5, s. 31-35
Słowa kluczowe
Usługi, Przedsiębiorstwo przemysłowe, Popyt konsumpcyjny, Efektywność produkcji
Services, Industrial enterprises, Customer demand, Production effectiveness
Abstrakt
Problematyka związana z produkcją i zarządzaniem usługami dotyczy praktycznie całej gospodarki. Działalność usługowa jest niezbędna, stanowi rosnący udział w strukturze kosztów przedsiębiorstw przemysłowych, a w większości z nich wręcz dominują operacje usługowe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. D.W. Cowell, The Marketing of Services, Heinemann Professional Publishing, Oxford 1990, s. 12.
  2. M.T. Daly, Transitional Economic Bases: From the Mass Production Society to the World of Finance, w: Services and Metropolitan Development, P.W. Daniels (ed.), Routledge, London-New York 1991, s. 28.
  3. P.W. Daniels, Service Sector Restructuring and Metropolitan Development: Processes and Prospects, w: Services and Metropolitan Development, P.W. Daniels (ed.), Routledge, London-New York 1991, s. 4-5.
  4. A. Dąbrowska, Możliwości i warunki zaspokajania potrzeb gospodarstw domowych na usługi, "Handel Wewnętrzny" 1997, nr 1, s. 8.
  5. Desktop America, "The Economist" 2.02.1991, s. 68.
  6. O. Giarini, Notes on the Concept of Service Quality and Economi Value, w: Service Quality: Multidisciplinary and Multinational Perspectives, S.W. Brown, E. Gummessonn, B. Edvardesson, B. Gustavsson, (eds.), lexington Books, New York 1991, s. 59.
  7. Ch. Grönroos, Service Management and Marketing: Managing the Moment of Truth in Service Competition, Lexington Books, Toronto 1990, s. 5.
  8. K. Kłosiński, Sektor usług w gospodarce światowej, "Handel Wewnętrzny" 1997, nr 4-5, s. 76.
  9. K. Kłosiński, Usługi w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, "Handel Wewnętrzny" 1997, nr 1, s. 51.
  10. T. Levitt, The Industrialization of Services, "Harvard Business Review" 1976, Vol. 54, s. 64.
  11. A. Payne, Marketing usług, PWE, Warszawa 1996, s. 16.
  12. J.B. Quinn, T.L. Doorley, P.C. Paquette, beyond Product: Service-Based Strategy, "Harvard Business Review" 1990, March-April, s. 58.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu