BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Górska-Warsewicz Hanna, Pałaszewska-Reindl Teresa
Tytuł
Strategie cenowe przedsiębiorstw sektora żywnościowego
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2003, nr 4-5, s. 23-30
Słowa kluczowe
Przemysł spożywczy, Technologia produkcji żywności, Strategia cen, Jakość produktów żywnościowych
Food industry, Food production technology, Pricing strategies, Food quality
Abstrakt
W artykule wykorzystano wyniki trzech badań własnych przeprowadzonych w latach 2000-2001. Przemiany branży spożywczej, trwające od początku okresu transformacji ustrojowej, spowodowały m.in. postęp w technologii produkcji, jakości surowców i wyrobów finalnych, co znalazło odbicie w jakościowym zróżnicowaniu oferty rynkowej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Altkorn, Strategia marki, PWE, Warszawa 2001, s. 26.
  2. H. Górska-Warsewicz, Konsumencka ocena jakości żywności, "Przemysł Spożywczy" 2001, nr 12, s. 35.
  3. L. Garbarski, I. Rutkowski, W. Wrzosek, Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 1996, s. 311-315.
  4. S.J. Hoch, J.S. Raju, Marki prywatne kontra krajowe, "Puls Biznesu" z 15.12.1999, dodatek "Marketing Domowy" cz. 16, s. 2.
  5. J. Kall, Silna marka, PWE, Warszawa 2001, s. 124.
  6. Ph. Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994, s. 457-464.
  7. M. Penconek, Badania cenowe, "Marketing w praktyce" 2001, nr 10, s. 18-20.
  8. Ch. Pinson, Zastosowanie ukrytej teorii wyboru wobec sądów wnioskujących formułowanych przez konsumentów na temat wyrobów, w: Zachowanie konsumenta. Koncepcje i badania europejskie, pod red. M. Lambkina, G. Foxalla, H.B. van Raija, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2001, s. 215.
  9. G. Urbanke, Składniki kapitału marki, "Marketing i Rynek" 2000, nr 6, s. 15-17.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu