BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowacki Robert
Tytuł
Visual promotion i merchandising jako czynniki aktywizujące sprzedaż przedsiębiorstwa handlowego
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2003, nr 4-5, s. 17-23
Słowa kluczowe
Promocja przedsiębiorstwa, Merchandising, Promocja-mix, Przedsiębiorstwo handlowe
Promotion of enterprise, Merchandising, Promotion-mix, Commercial enterprises
Abstrakt
Każde przedsiębiorstwo handlowe, rozpoczynając działalność promocyjną, staje przed dylematem wyboru stosowanych instrumentów promocji, tworzących promotion-mix. Wspomagającą rolę odgrywają strategie merchandisingowe, będące wyrazem optymalnej prezentacji towarów w sposób umożliwiający nawiązanie skutecznej komunikacji z nabywcami.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. R. Cox, P. Brittain, Zarządzanie sprzedażą detaliczną, PWE, Warszawa 2000, s. 203-271.
  2. A. Falkowski, T. Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk 2001, s. 203-235.
  3. J. Kall, Promocja sprzedaży, czyli jak sprzedać więcej, Businessman Book, Warszawa 1995, s. 223-224.
  4. U. Kałążna-Drewińska, B. Iwankiewicz-Rak, marketing w handlu, Akademia Ekonomiczna, Wrocław 1997, s. 142-152.
  5. Komunikacja marketingowa, pod red. M. Rydla, ODDK, Gdańsk 2001, s. 292.
  6. W.R. Lane, J.T. Russel, Reklama według Ottona Kleppnera, Felberg, Warszawa 2000.
  7. B. Pilarczyk, M. Sławińska, H. Mruk, Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych, PWE, Warszawa 2001, s. 167.
  8. B. Rozwadowska, Merchandising handlowy a merchandising producenta, "Marketing i Rynek" 2000, nr 1, s. 8-9.
  9. H. Szulce, Struktury i strategie w handlu, PWE, Warszawa 1998, s. 178.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu