BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowacka Barbara
Tytuł
Wybrane czynniki wpływające na wyniki przedsiębiorstw hurtowych
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2003, nr 3, s. 43-51
Słowa kluczowe
Zysk przedsiębiorstwa, Handel hurtowy, Sprzedaż, Rentowność przedsiębiorstwa, Polska Klasyfikacja Działalności (PKD), Hurtownie
Business profit, Wholesale trade, Sale, Enterprise profitability, Polish Classification of Activities (PKD), Warehouse store
Abstrakt
W artykule przedstawiono niektóre czynniki wpływające na działalność przedsiębiorstw hurtowych. Przejawem dokonującej się ewolucji w instrumentach finansowych i strategiach działania tych przedsiębiorstw na rynku polskim są kierunki przemian zachodzących we wzajemnych relacjach strukturalnych udziałów sprzedaży hurtowej poszczególnych grup rodzajowo-branżowych towarów. Tendencje te wyrażają się w obniżeniu skali udziału obrotów hurtowych żywnością i napojami alkoholowymi na rzecz wzrostu udziału obrotów towarów nieżywnościowych nabywanych przez przedsiębiorstwa handlu detalicznego i innych kontrahentów gospodarczych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu