BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowacki Robert
Tytuł
Działalność promocyjna jako czynnik wpływający na sukces rynkowy przedsiębiorstwa handlowego
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2003, nr 3, s. 29-35
Słowa kluczowe
Promocja, Promocja jako przekaz informacyjny, Marketing, Plan marketingowy, Przedsiębiorstwo handlowe
Promotion, Promotion as an information communication, Marketing, Marketing plan, Commercial enterprises
Abstrakt
Z badań przeprowadzonych w artykule wynika, że prowadzenie działalności promocyjnej jest w dzisiejszym handlu konieczne. Nie uniknie tego żadne przedsiębiorstwo, nawet najmniejsze, pragnące odnieść sukces lub nawet utrzymać się na coraz ciaśniejszym ze względu na narastającą na konkurencję rynku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. R. Hovland, G.B. Wilcox, Advertising in Society. Classic and Contemporary Readings on Advertising's Role in Society, NTC Business Books, Lincolnwood 1990.
  2. Konkurencja marketingowa, pod red. M. Rydla, ODDK, Gdańsk 2001, s. 28.
  3. H. Meffert, Marketing. Grundlangen der Absatzpolitik, Gabler, Wiesbaden 1989, s. 452.
  4. R. Nowacki, M. Strużycki, Reklama w przedsiębiorstwie, Difin, Warszawa 2002, s. 21-28.
  5. B. Pilarczyk, H. Mruk, M. Sławińska, Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych, PWE, Warszawa 2001, s. 161-180.
  6. H. Szulce, Struktury i strategie w handlu, PWE, Warszawa 1998, s. 175-176.
  7. S. Wilmańska-Sosnowska, Zachowania polskich przedsiębiorstw handlowych w warunkach konkurencji, UŁ, Łódź 1999, s. 214-215.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu