BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kuczewska Lidia
Tytuł
Strategia "Poczty Polskiej" a usługi poczt europejskich
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2003, nr 3, s. 17-22
Słowa kluczowe
Usługi pocztowe, Przekształcenia organizacyjne przedsiębiorstwa, Holding, Konkurencja na rynku pocztowym, Integracja gospodarcza Polski z UE, Rynek usług pocztowych
Postal services, Organizational transformation of the company, Holding, Competition on postal market, Poland's economic integration with the EU, Postal services market
Firma/Organizacja
Poczta Polska
Abstrakt
"Poczta Polska" ma zostać przekształcona z obecnego przedsiębiorstwa w holding podmiotów usługowych. Dzięki temu poczta ma zwiększyć swoje zdolności do konkurencji. Ma to ogromne znaczenie, gdyż po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej na naszym rynku pojawią się operatorzy zagraniczni. Konkurencja spowoduje, że na rynku utrzymają się tylko silne firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. S. Dziadek, Jaki marketing potrzebny jest Poczcie Polskiej, "Poczta Polska" 2001, nr 40, s. 4.
  2. Komu przypadnie Polska, "Rzeczpospolita" 2001, nr 247.
  3. Kredyty czy może emisja obligacji, "Rzeczpospolita" 2002, nr 253.
  4. A. Nowakowska, Dojne krowy i kule u nogi, "Gazeta Wyborcza" z 23.12.2003 r., s. 19.
  5. M. Przybylski, Holding różnych działalności, "Rzeczpospolita" 2002, nr 222.
  6. S. Pupel, Antidotum na recesję, "Poczta Polska" 2002, nr 3, s. 8.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu