BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Słaby Teresa
Tytuł
Zalety analizy wariancji w badaniach konsumpcji
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2003, nr 3, s. 3-9
Słowa kluczowe
Badanie rynku, Badania marketingowe, Badania konsumenckie, Analiza wariancji, Analiza regresji
Market research, Marketing research, Consumer research, Variance analysis, Regression analysis
Abstrakt
Drugi z cyklu artykułów o prawidłowym wykorzystaniu metod statystycznych w badaniach konsumpcji nawiązuje do badań współzależności zjawisk. Autorka zaprezentowała narzędzie analizy statystycznej, analizę wariancji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. A.D. Aczel, Statystyka w zarządzaniu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, s.429.
  2. W. Dobosz, Statystyczna analiza wyników badań, EXIT, Warszawa 2001, s. 84 i nast.
  3. M. Rószkiewicz, Narzędzia statystyczne w analizach marketingowych, C.H. BECK, Warszawa 2002, s. 56 i nast.
  4. T. Słaby, Poprawna analiza statystyczna w badaniach rynkowych, "Handel Wewnętrzny" 2003, nr 1.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu