BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Piotrowska-Piątek Agnieszka
Tytuł
Radio jako medium reklamowe - wybrane aspekty (na przykładzie woj. świętokrzyskiego)
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2004, nr 3, s. 30-37
Słowa kluczowe
Rynek reklamy, Reklama radiowa, Badania reklamowe, Media, Rynek radiowy
Advertising market, Radio advertising, Advertising research, Media, Radio market
Kraj/Region
Województwo świętokrzyskie
Świętokrzyskie Voivodship
Abstrakt
Celem artykułu jest analiza poszczególnych cech radia jako środka przekazu treści reklamowych. W odniesieniu do wybranych cech została dokonana analiza porównawcza z innymi mediami reklamowymi. W dalszej części autorka przeprowadziła ogólną analizę słuchalności wybranych lokalnych stacji radiowych w woj. świętokrzyskim oraz niektórych aspektów odnoszących się do postrzegania reklamy radiowej przez mieszkańców tego województwa.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Benke, Czas walki. Raport - Reklama w mediach, "Marketing Serwis" 2002, nr 2.
  2. J. Bielczyński, Radio pełne zalet, "Aida Media" 1998, nr 1.
  3. J. Bubeła, Radio sformatowane, czyli w dobrej oprawie odpowiednia treść, "Aida Media" 1999, nr 1.
  4. W. Budzyński, Reklama. Techniki skutecznej perswazji, Poltext, Warszawa 2000, s. 140.
  5. J. Filipowicz, Radio jako medium w procesie komunikowania, w: Komunikatorzy, pod red. A. Drzycińskiego, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz 2000, s. 214.
  6. K. Gajda, Piosenka w mediach - media w piosence, w: W lustrze wizerunku mediów własnych, Oficyna Wydawnicza Arboretum, Wrocław 2002.
  7. http://rab.co.uk.
  8. B. Kwarciak, Co trzeba wiedzieć o reklamie, Profesjonalna Szkoła Biznesu, Kraków 1997, s. 176.
  9. R. Nowacki, M. Strużycki, Reklama w przedsiębiorstwie, Difin, Warszawa 2002, s. 219.
  10. A. Piotrowska-Piątek, J. F. Witkowski, Wykorzystanie Indeksu Wartości Reklamy do oceny przekazów reklamowych emitowanych przez wybrane rozgłośnie radiowe województw świętokrzyskiego, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Katedra Marketingu, Olsztyn 2003.
  11. E. Rosiewicz, Pozorna słabość - siłą radia, "Brief" 2002, nr 8.
  12. Sondaż TNS OBOP, Co myślimy o reklamie, styczeń 2002 r.
  13. TGIR/Radio Track, SMG/KRC, I-XII 2001 r.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu