BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lach Anna
Tytuł
Po kredyt do Berlina
Źródło
Bank, 2004, nr 5, s. 48-49
Słowa kluczowe
Usługi bankowe, Jakość usług, Obsługa klienta, Bankowy tytuł egzekucyjny, Współpraca przedsiębiorstw z bankami, Kredytowanie działalności przedsiębiorstwa
Banking services, Quality of services, Customer service, Bank enforcement, Cooperation of companies with banks, Business activity lending
Abstrakt
Zwrócono uwagę na problem niezadowolenia polskich firm ze współpracy z polskimi bankami. Najważniejsze problemy, na które wskazują przedsiębiorcy to tzw. trzecia rata kredytu niewypłacana z nieznanych powodów, co uniemożliwia dokończenie inwestycji, oraz bankowy tytuł egzekucyjny, który pozwala bankowi wystąpić o zwrot całości kredytu bez wcześniejszych rozmów czy powiadamiania dłużnika. W takiej sytuacji część obsługi firm z pewnością przeniesie się za granicę.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu