BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jankowska Anna
Tytuł
Długofalowa filantropia
Źródło
Bank, 2004, nr 5, s. 50-53
Słowa kluczowe
Filantropia, Etyka biznesu, Wizerunek przedsiębiorstwa, Strategia rozwoju przedsiębiorstwa, Społeczna odpowiedzialność biznesu
Philanthropy, Business ethics, Company image, Company development strategy, Corporate Social Responsibility (CSR)
Abstrakt
Podkreślono, że skuteczna strategia rozwoju przedsiębiorstwa uwzględnia w równym stopniu ekonomię, ekologię i wymiar społeczny. Forum Odpowiedzialnego Biznesu propaguje wśród polskich firm zasady będące czymś więcej niż tylko krótkimi akcjami charytatywnymi. Z badań wynika, że przedsiębiorcy za podstawową korzyść z wprowadzenia w firmie zasad odpowiedzialnego biznesu uważają poprawę wizerunku i reputacji. Na drugim miejscu wymieniania jest lojalność klientów. Podano przykłady działań związanych z odpowiedzialnością społeczną firm.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu