BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalczyk Artur
Tytuł
Sprzedać hipoteczny (za wszelką cenę)
Źródło
Bank, 2004, nr 5, s. 54-56
Słowa kluczowe
Kredyt mieszkaniowy, Usługi bankowe, Promocja usług bankowych, Marketing bankowy
Housing loan, Banking services, Promotion of banking services, Bank marketing
Abstrakt
Podkreślono, że większość banków uznała kredyty mieszkaniowe za produkty strategiczne, co znalazło przełożenie na wagę przywiązywaną do nich w strategiach marketingowych. Przedstawiono zarzuty wobec działań marketingowych niektórych banków promujących kredyty mieszkaniowe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu