BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Surma Przemysław
Tytuł
Budowanie społeczności internetowej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 2, s. 11-13
Słowa kluczowe
Serwis internetowy, Fotografika, Witryny internetowe, Komunikowanie marketingowe, Użytkownicy internetu
Website, Photography, Internet websites, Marketing communication, Internet users
Abstrakt
Autor zastanawia się czy społeczności internetowe to definicja rzeczywistości czy slogan marketingowy. Przeglądając pojawiające się w prasie i sieci informacje, można odnieść wrażenie, że posiadanie własnej społeczności internetowej to dzisiaj wręcz obowiązek. Aby więc sprostać temu wyzwaniu, autor proponuje przyjrzeć się, jak wygląda proces budowania takiej społeczności na podstawie galerii fotograficznej Obiektywni.pl, która powstała w grudniu 2005 roku. Jego zdaniem podstawą jest dobry serwis, o dobrej funkcjonalności, ale nie można zapominać o atmosferze i klimacie panującym w serwisie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu