BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Michalik Robert
Tytuł
Rozrywkowa reklama z marką
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 2, s. 14-17
Słowa kluczowe
Decyzje konsumenckie, Psychologia konsumenta, Reklama, Efektywność reklamy, Formy reklamy
Consumer decision, Consumer psychology, Advertising, Advertising efficiency, Advertising forms
Abstrakt
Autor powołuje się na badania, które dostarczają niezbitych dowodów na to, że wszyscy jesteśmy bardzo emocjonalni, kierujemy się intuicją, a ogromna większość wyborów konsumenckich jest sterowana podświadomie, bezwiednie, automatycznie. Sama reklama zaś to bardziej rozrywka niż źródło informacji. Autor skłania się ku tezie, że w czasach zaostrzonej konkurencji pomiędzy markami, upodabniania się produktów, wykształcania się negatywnych postaw konsumentów wobec reklamy, rozrywkowość przekazu wyraźnie stanowi element, który zachęca konsumentów do obcowania z reklamą oraz przyczynia się do poprawy jej skuteczności.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu