BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sadkowski Leszek
Tytuł
Komputer zamiast okienka
Źródło
Bank, 2004, nr 5, s. 63
Słowa kluczowe
Bankowość wirtualna, Usługi bankowe, Badanie rynku, Oczekiwania klientów
Virtual banking, Banking services, Market research, Customer expectations
Abstrakt
Przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych przez agencję ARC Rynek i Opinia na temat nietradycyjnych kanałów świadczenia usług bankowych, prezentowanych w raporcie "Nowoczesne usługi bankowe 2004 - wiedza i oczekiwania klientów". Stwierdzono, że coraz większą popularnością cieszy się internetowy dostęp i obsługa kont bankowych. Coraz mniej zwolenników mają WAP i SMS.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu