BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kłosiewicz-Górecka Urszula
Tytuł
Wykorzystanie benchmarkingu w działalności przedsiębiorstw handlowych
Źródło
Poradnik Handlowca, 2004, nr 6, s. 36, 38
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo handlowe, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Benchmarking, Pozycja przedsiębiorstwa na rynku, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Konkurencja rynkowa
Commercial enterprises, Enterprise management, Benchmarking, Business strength, Enterprise competitiveness, Market competition
Abstrakt
Omówiono zagadnienie benchmarkingu, czyli wzorcowania. Przedstawiono co to jest benchmarking, kto może być benchmarkiem, korzyści benchmarkingu, bariery jego zastosowania oraz fazy procesu benchmarkingu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu