BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stempniak Paweł
Tytuł
Mikromarka i mikromarketing
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 2, s. 39-41
Słowa kluczowe
Marketing sieciowy, Globalizacja rynków, Serwis internetowy, Strategia marketingowa
Network marketing, Globalization of markets, Website, Marketing strategy
Abstrakt
Autor pisze, że niewielkie marki, znane i poszukiwane na całym świecie, występowały od dawien dawna. Renoma takiej marki ongiś budowana była długo i opierała się na rekomendacjach klientów - najczęściej ustnych. Przed dobą internetu takie budowanie reputacji wymagało bardzo dużej cierpliwości i konsekwencji. Efektem mogło być uznanie i popyt w różnych częściach świata. Informacje i rekomendacje związane z tymi markami można określić jako Word Of Mouth Marketing, czyli marketing szeptany. Wtedy jednak WOM był bardzo niewydajny - słowo mówione wymagało czasu, aby się rozprzestrzenić. Obecnie, w dobie internetu WOM stał się bodaj najefektywniejszym narzędziem marketingowym. Jest nie tylko szybki, ale też informacja rozprzestrzenia się między osobami potencjalnie zainteresowanymi tematem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu