BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Berent Zbigniew
Tytuł
Coaching w dziale handlowym
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 2, s. 64-69
Słowa kluczowe
Szkolenia, Kompetencje pracownicze, Strategiczna polityka handlowa, Zarządzanie personelem
Training, Employees competencies, Strategic trade policy, Personnel management
Abstrakt
Zdaniem autora, w skali całego przedsiębiorstwa coaching stanowi metodologię zarządzania personelem, której zadaniem jest wykorzystanie w możliwie największym stopniu gotowości, zdolności i potrzeby uczenia się pracowników w celu zwiększenia efektywności działania całego przedsiębiorstwa - jego skuteczności. Wynikiem realizacji formuły coachingu jest podniesienie jakości pracy, szybsze reagowanie na zmiany zachodzące na rynku, lepsze spożytkowanie doświadczenia osób zatrudnionych, zwiększenie poczucia odpowiedzialności, usprawnienie procesów komunikacyjnych w zespole, zmniejszenie rotacji personelu. Powstaje możliwość koncentracji na priorytetach dzięki delegowaniu zadań i następuje wzmocnienie podstawowych zasad, wartości i celów firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu