BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kubiak Kinga
Tytuł
Subiektywny spis rad dla PR
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 2, s. 70-74
Słowa kluczowe
Public relations, Poradnictwo zawodowe, Komunikowanie skuteczne, Media
Public relations, Vocational guidance, Effective communication, Media
Abstrakt
Autorka zgadza się z tym, że PR-owiec to spec od komunikacji, który jest głosem firmy, szefa i - w pewnym sensie - rzecznikiem swojej branży. Jako ekspert ma wiedzieć, jak postępować z przedstawicielami mediów, na relacjach z którymi powinno mu szczególnie zależeć ze względu na dobro reprezentowanej firmy/agencji i... własne. Zdawałoby się wszyscy to rozumieją, ale autorka twierdzi, że podstawowe błędy popełniane przez PR-owców to wciąż codzienność zauważalna w pracy niejednej redakcji. Artykuł zawiera szereg porad co można zrobić, aby relacje z dziennikarzami były bardziej skuteczne a także równie ważne informacje na temat tego, czego zdecydowanie w takich relacjach należy unikać.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu