BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mastalerz Jarosław
Tytuł
Bancassurance a model direct
Źródło
Gazeta Bankowa, 2007, nr 8, s. 17 - 20
Słowa kluczowe
Ubezpieczenia, Ubezpieczenia komunikacyjne OC, Marketing telefoniczny, Usługi internetowe
Insurances, Motor insurance, Telephone marketing, Internet services
Firma/Organizacja
Link4
Abstrakt
Narodziny ubezpieczeń direct w Polsce należy niewątpliwie datować na rok kiedy pojawił się Link4. Wprawdzie istniało już wtedy kilka pionierskich projektów sprzedawania ubezpieczeń przez internet i telefon, z których warto wspomnieć choćby pierwszy w Polsce produkt internetowy stworzony przez Hestię, ale żadna z firm nie traktowała internetu jako prawdziwie istotnego kanału dystrybucji. Żadna również nie zdecydowała się w ten sposób oferować ubezpieczeń komunikacyjnych, a to właśnie ten produkt jest lokomotywą sprzedaży direct na całym świecie. Niestety narodziny modelu direct nie przyniosły ani rewolucji, ani nawet dynamicznej ewolucji. Po czterech latach, rynek direct wynosi około 1,1 proc. i należy prawie w całości do Link4.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu