BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Styczek Dariusz
Tytuł
Kochają, lubią, szanują
Źródło
Business Week - edycja polska, 2004, nr 6 (147), s. 50-51
Słowa kluczowe
Marka produktu, Ranking marek, Preferencje konsumenta, Badania konsumenckie
Product brand, Ranking of brands, Consumer preferences, Consumer research
Abstrakt
Przedstawiono wyniki badania "Ranking marek 2004" przeprowadzonego przez Instytut Pentor. Zamieszczono wykaz 10 ulubionych marek Polaków w w wieku 15-40 lat.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1642-6770
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu