BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szymula Łukasz, Grucel Radosław
Tytuł
Nowoczesny biznes w sieci
Źródło
Marketing w Praktyce, 2004, nr 9, s. 6-10
Słowa kluczowe
Portale korporacyjne, Zarządzanie wiedzą, Zarządzanie przedsiębiorstwem
Corporate portals, Knowledge management, Enterprise management
Abstrakt
Coraz więcej firm przenosi swoje procesy biznesowe do sieci. Jest to wynikiem rosnącej potrzeby dostępu odbiorców do zasobów wiedzy korporacyjnej i rozrastania się środowiska konkurencyjnego. Wymierne sukcesy wdrożeniowe takich firm, jak np. AIG PTE w Polsce, Pliva Kraków, Haliburton wskazują, że na wzrost efektywności biznesowej w istotny sposób wpływa portal korporacyjny. Przedstawiono definicje oraz fazy skutecznego wdrożenia portalu korporacyjnego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu