- Autor
- Zarzycki Marian
- Tytuł
- Handel z nowymi w Unii
- Źródło
- Boss-Gospodarka, 2004, nr 6, s. 69-72
- Słowa kluczowe
- Handel międzynarodowy, Rynki międzynarodowe, Produkt krajowy brutto (PKB), Współpraca gospodarcza
International trade, International market, Gross domestic product (GDP), Economic cooperation - Firma/Organizacja
- Unia Europejska (UE)
European Union (EU) - Kraj/Region
- Europa Środkowo-Wschodnia
Central and Eastern Europe - Abstrakt
- Powiększenie Unii Europejskiej o 10 nowych krajów oznacza wzrost jednolitego rynku europejskiego o 75 mln obywateli, do poziomu 455 mln mieszkańców. Kraje nowoprzyjęte charakteryzują się znacznym zróżnicowaniem pod względem obszaru, liczby ludności i poziomu ekonomicznego, mierzonego wielkością PKB na 1 mieszkańca.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1641-5566
- Język
- pol