BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Polak Andrzej S.
Tytuł
Jakość nauczania otwartego
Źródło
Problemy Jakości, 2004, nr 10, s. 14-19, bibliogr. 12 poz.
Słowa kluczowe
Edukacja, Systemy nauczania, Jakość kształcenia, Zarządzanie wiedzą, Organizacje uczące się
Education, Education systems, Quality education, Knowledge management, Learning organisations
Abstrakt
W artykule poruszono niektóre zagadnienia związane z nauczaniem otwartym w Wyższej Szkole Zarządzania i Finansów we Wrocławiu. Omówiono w nim istote podejścia procesowego do dydaktyki, zmiany zachowań uczestników organizacji uczącej się oraz zagadnienia związane z kontrolą wiedzy. Omawiany przypadek dotyczy nauczania organizacji przedsiębiorstw, obejmuje okres dwóch lat dla około 30 grup wykonujących różne zadania w sieci internet.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Jarema A., Eksperyment jako jakość weryfikacji wiedzy. "Problemy Jakości", 2001 nr 10.
  2. Juszczyk S.r Edukacja na odległość. Kodyfikacja pojęć, reguł i procesów. Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2002.
  3. Kolman R., Inżynieria jakości. PWE, Warszawa 1992.
  4. Konarzewski Z.(red.), Sztuka nauczania. Szkoła. PWN, Warszawa 1994.
  5. Kotarba M., Kotarba W., Model zarządzania wiedzą. "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa", 2003 nr 8.
  6. Kozielecki J. Społeczeństwo transgresyjne. Szanse i ryzyko. Wydawnictwo Akademickie "Żak", Warszawa 2004.
  7. Kozielecki J. Człowiek wielowymiarowy. Wydawnictwo Akademickie "Żak", Warszawa 1996.
  8. Kruszewski K.(red.): Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela. PWN, Warszawa 1994.
  9. Okoń W. Zarys dydaktyki ogólnej. Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych, Warszawa 1968.
  10. Polak A., Jakość w dydaktyce. "Problemy Jakości" 2003 nr 9.
  11. Skrzypek E., Jakość procesu kształcenia w uczelni. "Problemy Jakości", 2001 nr 10.
  12. Stawowy M., Wpływ doboru kadry naukowo-dydaktycznej na poziom jakości kształcenia w szkolnictwie wyższym na kierunkach ekonomicznych, [w:] Determinanty jakości a efektywność procesów, Tom6, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu