BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kubiak Kinga
Tytuł
Po co komu kampanie społeczne
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 3, s. 12-15, bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe
Kampanie społeczne, Komunikowanie skuteczne, Organizacje non-profit, Postawy społeczne, Choroby
Social campaigns, Effective communication, Non-profit organisations, Social attitudes, Illness
Abstrakt
Artykuł dotyczy kampanii społecznych. Nie ma tygodnia, by z billboardów, gazet i telewizorów nie była do nas kierowana tak nowa kampania. Jedne są grzeczne i wygładzone - tylko informują, a inne przeciwnie-budzą mieszane uczucia, bulwersują, dają do myślenia. Liczą się rozmach, inwencja, no i oczywiście pieniądze. Autorka zastanawia się czy ktoś mierzy ich siłę rażenia? Czy rozpoznawalność kampanii jest równoznaczna z jej powodzeniem? Czy kontrowersje to przepis na sukces? Jej zdaniem kampanie powinny być osadzone w rzeczywistości, którą chcą zmieniać ich twórcy. Mają docierać do jak największego grona odbiorców, ale przede wszystkim do tej grupy społecznej, do której są rzeczywiście kierowane.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. www.bizcommunity.com
  2. http://www.thetruth.com/
  3. http://www.bhf.org.uk/smoking/
  4. http://www.quit.org.au/
  5. http://no-smoking.org
  6. hltp://cc.europa.eu/
  7. http: //news.bbc.co.uk/
  8. http://www.givingupsmoking.co.uk/
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu