BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Plewiński Rafał
Tytuł
Konsument polubi twoje komunikaty
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 3, s. 19-21
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Prasa, Komunikowanie skuteczne, Strategia komunikowania, Lojalność klientów
Marketing communication, Press, Effective communication, Communication strategy, Customer loyalty
Abstrakt
Artykuł porusza kwestię Customer Publishingu, czyli publikacji prasowych wydawanych przez firmy, najczęściej w formie magazynu. Zdaniem autora, ludzie po prostu lubią magazyny jako takie, a czasopism firmowych (w opozycji do innych narzędzi marketingowych, jak tradycyjna reklama i promocja) nie uważają za natrętne czy nachalne. Customer Publishing jako jedyne medium umożliwia przekazywanie informacji istotnych dla firmy w interesującej (często rozrywkowej) formie. Odpowiednio skonstruowany i zaprojektowany magazyn potrafi zbalansować potrzeby firmy z aspiracjami i oczekiwaniami jej klienta. Taka miękka sprzedaż przy obecnym natłoku komunikatów marketingowych i rosnącym cynizmie opornych konsumentów często jest zdaniem autora bardziej efektywna w porównaniu z wcześniej sprawdzonymi i eksploatowanymi narzędziami marketingowymi.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu