BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hanus Bartosz
Tytuł
Reklama w stylu Web 2.0
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 3, s. 34-39
Słowa kluczowe
Web 2.0, Kampanie reklamowe, Reklama w internecie, Komunikowanie skuteczne, Studium przypadku
Web 2.0, Advertising campaign, Internet advertising, Effective communication, Case study
Firma/Organizacja
Sony
Abstrakt
Tekst dotyczy kampanii reklamowej promującej grę na konsolę PlyaStation 2 – „Shadow of the Colossus”. Zdaniem autora, projekty reklamowe w stylu Web 2.0 nie tylko są możliwe do realizacji, ale mogą także przynieść bardzo wymierne rezultaty przy relatywnie niskich nakładach. Stawiają one niewątpliwie większe wymagania zarówno twórcom reklam, jak i ich zleceniodawcom, a także ze względu na specyfikę internetu obarczone są sporym ryzykiem. Trzeba jednak pamiętać, że największe sukcesy w marketingu odnoszą tylko ci, którzy nie boją się go podjąć.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu