BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zajdler Robert
Tytuł
Jak będziemy mogli promować polskie towary? : Komisja Europejska ustala twarde zasady promocji polskich towarów
Źródło
Prawo Unii Europejskiej, 2004, nr 6, s. 13-17
Słowa kluczowe
Promocja produktu, Pomoc publiczna, Jednolity rynek wewnętrzny, Prawo WE, Polska w UE
Product promotion, Public aid, European Single Market, European Community law, Poland in EU
Abstrakt
Programy promocji towarów realizowane w krajach członkowskich Unii Europejskiej podlegają ocenie Komisji Europejskiej w zakresie ich wpływu na konkurencję oraz swobodny przepływ towarów. W artykule przedstawiono zasady promocji i znakowania towarów przemysłowych oraz towarów rolno-spożywczych obowiązujące w UE. Podkreślono, że akcesja Polski do UE uniemożliwia funkcjonowanie programów promocyjnych na dotychczasowych zasadach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1734-2430
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu